Certifikované restaurace se stávají součástí PR a marketingových kampaní projektu Czech Specials a agentury CzechTourism. Restaurace prostřednictvím značky Czech Specials získávají cílenou mediální podporu zaměřenou jak na domácí, tak i na zahraniční turisty.
Online propagace
Hlavním marketingovým nástrojem pro propagaci projektu v tuzemsku i v zahraničí je webový portál
www.czechspecials.cz, který prochází zásadními úpravami. Zde se mohou prezentovat stravovací zařízení přihlášená do projektu Czech Specials – tedy certifikované restaurace (fotografie, kontaktní údaje, odkazy na web, akce). Podpora tohoto portálu je zajištěna prostřednictvím komunikačních kanálů agentury CzechTourism – turistickým portálem
www.kudyznudy.cz, profesním portálem
www.czechtourism.cz a řadou mediálních aktivit zastoupení CzechTourismu v zahraničí. Kromě webu
www.czechspecials.cz naleznete atraktivní novinky z prostředí české gastronomie i na facebookovém profilu Czech Specials aneb Ochutnejte ČR,
www.facebook.com/czechspecials/ . Další sociální sítí, na kterou se Czech Specials plánuje zaměřit, bude Instagram. Pokračuje také propagace v zahraniční prostřednictvím facebookových postů, které představují českou gastronomii zahraničním turistům.
Mediální a PR podpora
Značka Czech Specials je komunikována také v reklamních kampaních, které se uskutečnily jak v České republice, tak i na dalších evropských trzích. Součástí marketingové strategie je i výroba a distribuce tištěných propagačních materiálů – informačních letáků a brožury o české gastronomii v hlavních jazykových mutacích. Databáze certifikovaných restaurací slouží také jako podklad pro organizování cest odborné veřejnosti, organizování press a fam tripů do Česka.
Prezentace na gastronomických eventech
Značka Czech Specials je prezentována na partnerských gastronomických akcích agentury CzechTourism a na akcích pořádaných partnery, zejména Asociací kuchařů a cukrářů České republiky.
Trvale se snažíme Czech Specials dostat do širšího povědomí domácích i zahraničních turistů.