Představení projektu


 
Česká kuchyně patří bezesporu mezi kulturní a kulinářské bohatství, které Česko má. V mnoha zemích Evropy je právě gastronomie jedním z důležitých nástrojů propagace. Také z tohoto důvodu vznikl ve spolupráci agentury CzechTourism  s  Asociací kuchařů a cukrářů ČR projekt Ochutnejte Českou republiku aneb Czech Specials. Naším společným cílem je zatraktivnit potencionální turistické destinace (regiony) a představit je prostřednictvím kulinářských specialit, jak zahraničním, tak i domácím turistům. Logo CzechSpecials je signifikantní označení pro restaurace a hotelové provozy, které do něho na základě certifikace vstupují a rozhodly ve svých zařízeních připravovat české národní pokrmy, ale také místní speciality, související s tradicí příslušného regionu.
 
Kromě webových stránek projektu CzechSpecials, realizuje CzechTourism pro další propagaci české gastronomie řadu marketingových aktivit doma i v zahraničí. Pro všechny  partnery je velmi důležité, aby turisté, kteří navštíví Českou republiku v rámci výletu, dovolené či služební cesty, měli důvod přijet znovu a objevovat krásy naší země nejen přes originální českou kuchyni, ale i pro další turistické atraktivity. Dobré jídlo, přátelská obsluha v příjemném prostředí by měly být zdrojem zážitků, kvůli kterým se budou do Česka rádi vracet.